Sprawdź jak wysokie są nasze Rabaty >>
W naszym sklepie spotkasz kilka statusów zamówienia. W zależności od etapu realizacji Twojego zamówienia, może mieć ono status:
W realizacji (zamówienie opłacone lub pobraniowe): Ten status oznacza, że Twoje zamówienie zostało złożone i opłacone lub jest gotowe do pobrania. Sklep przygotowuje zamówienie do wysyłki lub oczekuje na jego odbiór przez klienta.
Oczekuje na płatność: Ten status oznacza, że zamówienie zostało złożone, ale płatność jeszcze nie została zaksięgowana. To może się zdarzyć, gdy wybrałeś metodę płatności, która wymaga ręcznej weryfikacji lub gdy płatność nie została jeszcze przetworzona przez system płatności online. Jeśli dokonałeś płatności, poczekaj na jej zaksięgowanie.
Anulowane: Ten status oznacza, że zamówienie zostało anulowane, czyli odwołane i nie zostanie zrealizowane. Powody anulowania mogą być różne, na przykład brak dostępności produktu, decyzja klienta o rezygnacji z zamówienia, lub problem z płatnością.
Zakończone: Ten status oznacza, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone lub odebrane przez klienta. Zamówienie jest uznawane za zakończone, gdy wszystkie produkty zostały dostarczone zgodnie z zamówieniem i transakcja jest uważana za zakończoną.
Statusy zamówienia pomagają zarówno sklepowi, jak i klientowi śledzić postęp zamówienia i dowiedzieć się, w jakim stadium znajduje się proces realizacji. Warto regularnie sprawdzać status zamówienia, aby być na bieżąco z jego postępem oraz ewentualnymi aktualizacjami dotyczącymi dostawy. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące statusu zamówienia, zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem.